Třebohostice; změna obslužnosti

Výluka - logo
do 20.12.2024

Z důvodu uzavírky silnice z Třebohostic do Zlaté se mění obslužnost obce Třebohostice

  • linka 686 jede mimo Třebohostice
  • linka 823 obslouží Třebohostice a jede odklonem přes Hredšín (bez zastavení) do Škvorce

Kostelec n.L., nám.; přemístění zastávky

Výluka - logo
dne 29.11. do 13:00 do 21:00

Z důvodu uzavírky náměstí bude zastávka Kostelec n.L., nám. přemístěna na hlavní silnici II/244

  • pro směr Praha, Brandýs n.L. a Neratovice k památné lípě
  • pro směr Všetaty před křižovatku s ul. Na Pískách

Jízdní řády od 1.12.2024

S platností od 1.12.2024 bude naše společnost zajišťovat dopravu v následujících oblastech.

  • Brandýsko
  • Mělnicko
  • Líbeznicko
  • Zdibsko
  • Úvalsko
  • mezikrajské linky č. 400 Praha – Mělník – Česká Lípa – Nový Bor – Varnsdorf – Rumburk a č. 413 Praha – Ledčice – Litoměřice
  • MHD Praha na linkách 103, 110, 166, 171, 186, 257, 278 a 914

Aktuální jízdní řády naleznete na Jízdní řády podle linek | Pražská integrovaná doprava Pražská integrovaná doprava

Čelákovice; odklon V Prokopě – žel.st.

Výluka - logo
dne 30.11.2024

Z důvodu uzavírky náměstí pojede linka 655 odklonem mimo zastávky Čelákovice, Rumunská a Čelákovice, nám. (zrušeny bez náhrady).

Zastávka Čelákovice, žel.st. pro směr Brandýs n.L. bude přemístěna do zastávky pro směr Nehvizdy.

Košátky; přemístění zastávky

Výluka - logo
od 1.11. do 30.11.

Z důvodu rekonstrukce chodníku je zastávka Košátky přemístěna k železniční zastávce. Výjimkou je školní spoj z Kojovic do Byšic, který má přemístěnou zastávku „na kopci“.

Kloubový elektrobus na Mělníku !

Po dvou letech opět, tentokrát v kloubovém provedení. V úterý 22. října byl na mělnickém náměstí Míru představen elektrický kloubový autobus MAN Lion’s City 18 E. I když se opět jedná pouze o zkušební provoz, jeho prezentaci si nenechali tentokrát ujít nejen zástupci objednatelů, ale i představitelé Středočeského kraje, Mělníka i zástupci dalších měst a obcí na trase Mělník – Praha. Po úvodním představení autobusu se většina přítomných zúčastnila zkušební jízdy do Prahy a zpět. Do konce měsíce října bude autobus pendlovat právě mezi těmito městy, aby se ověřil jízdní dosah a vlastnosti. Kloubový autobus je poháněn   elektromotory o maximálním výkonu 400 kW, jehož základem jsou opět jako v případě standardního autobusu lithium-iontové bateriové moduly s vysokou kapacitou 640 kWh. Sada 8 bateriových packů je umístěna na střeše. Součástí výbavy je i tepelné čerpadlo Autobus má kapacitu pro 41 sedících a 85 stojících cestujících a podle dostupných zdrojů firma MAN deklaruje  dojezd vozidla cca 270-300 km.

ČSAD Střední Čechy finišuje s přípravou autobusů

V průběhu října 2024  proběhla na mělnické provozovně úspěšně certifikace dalších nových standardních a kloubových autobusů. Celkem se jednalo o 10 kloubových autobusů MAN Lion´s City a 3 IVECO Crossway LE 14,5m.  ČSAD Střední Čechy má pro vysoutěžené oblasti  Brandýska, Mělnicka, Líbeznicka, Úvalska a Zdibska  připraveny nové i renovované autobusy, celkem bude potřebovat pro tyto oblasti cca 190 autobusů, devadesát z nich jsou zcela nové, resp. do stáří 3 let.

Kloubové autobusy MAN jsou určena zejména pro linky 369 a  348 z Mělníka

a Neratovic do Prahy, busy IVECO budou zajišťovat linku 349.

V průběhu listopadu bude ještě dodáno posledních 10 celonízkopodlažních autobusů IVECO Urbanway, z čehož 5 bude určeno pro linky MHD v Praze  a 5 pro příměstské linky v oblasti Úvalska.