Přijímáte řidiče pouze s praxí ? Vlastním sice skupinu D od vojny, ale mám najeto pouze několik tisíc kilometru s autobusem Karosa.
Přijímáme řidiče s praxí i bez praxe, všichni řidiči však prochází adaptačním procesem, kdy jim zkušenější řidiči vysvětlí základní věci týkající se znalosti autobusu i konkrétní trasy. Úplně na začátku však s novým adeptem naši garážmistři zkusí cvičnou jízdu, aby věděli, zda se jedná pouze o „řidiče-teoretika“, či řidiče se zkušenostmi z provozu.
Rád bych u Vás jezdil jako řidič autobusu, ale nemám řidičák skupiny D, je možné si jej u Vás udělat ?
Spolupracujeme s profesionální autoškolou, samozřejmě je možné i ve spolupráci s Úřadem práce provést rekvalifikační kurz, případně rozšíření například ze skupiny C na D nebo doplnit o profesní průkaz
Slyšela jsem, že u Vás jsou zaměstnány i ženy-řidičky, uvažuji o změně zaměstnání ( v současnosti jsem prodavačka v supermarketu), chtěla bych znát Váš názor na toto povolání .
V současné době není profese řidičky nic zvláštního, i v naší firmě máme již 3 zkušené ženy – řidičky. Oproti minulým letům došlo zejména v oblasti techniky a provozu autobusů ke značnému zjednodušení manipulace, takže se dá obecně říci, že se jedná o trošku větší osobák včetně všech moderních vymožeností jako např. posilovačů, retardérů , ABS, ASR systémů apod. Navíc se dá řici, že řidičky jsou obecně považovány za více zodpovědné. Proto obecně rádi mezi námi uvítáme další ženy.
Rád bych nejdříve jezdil s nějakým menším autobusem, je to prakticky možné ?
Standardní délka autobusů je v naší společnosti cca 12 m, i když se zde například vyskytují i kloubové autobusy o délce cca 18m. Naopak máme i menší autobusy v délce 9,5 m, které jsou určeny pro trasy s menší frekvencí cestujících. Vzhledem k tomu, že řada osobáků je v délce do 5 metrů, nejsou naše nejmenší autobusy o tolik delší, aby byl zásadní problém při jízdě.
Mám řidičské oprávnění skupiny D, ale nemám dostatek zkušeností s autobusem, je možné zajistit dodatečné jízdy ?
V rámci naší spolupráce s místní autoškolou je možné zajistit za úhradu dodatečné jízdy, navíc naši garážmistři i řidiči jsou schopni zajistit případně delší dobu adaptace na jízdu s autobusem. Do ostrého provozu jdou řidiči posíláni až po dostatečném zácviku.
Zajišťujete i pravidelná školení pro řidiče ?
Naše firma má zajištěno smluvně pravidelné školení týkající se zdokonalování odborné způsobilosti řidičů, navíc v rámci provozu řidiči prochází například výcvikem na obsluhování odbavovacího strojku a v případě potřeby dochází i ke školení z tarifních a přepravních podmínek.
Bojím se, že budu muset opravovat na trase pneumatiku, což je velmi těžká a nepříjemná práce, pomůže mi někdo?
Samozřejmě vítáme zručné řidiče, kteří jsou schopni si opravit řadu věcí i na cestě, ale jsme si vědomi toho, že z provozních důvodů je potřeba zajistit dostatečné technické zázemí. Proto spolupracujeme s externí firmou, která zajišťuje i servis pneu na cestách.
Je možné jezdit i na VPP ?
Kromě HPP umožňujeme i zaměstnávání v rámci VPP, a to zejména v oblasti víkendů či o prázdninách. Vše závisí na osobní konzultaci s vedoucími provozu.
Mohl bych jezdil pouze o víkendech, během týdne jsem zaměstnán jako skladník, šlo by to zařídit ?
Obecně lze jezdit i pouze o víkendech, doporučujeme však osobní návštěvu ve firmě a konzultaci s vedoucím provozu, kdy Vám budou zodpovězeny i další případné dotazy.
Bydlím na severní Moravě, slyšel jsem, že však nabízíte i možnost ubytování, prosím o sdělení možností
V omezené míře nabízíme i tuto možnost ve Staré Boleslavi, v Kostelci nad Labem, Větrušicích, Veliké Vsi a na Mělníku. Jedná se vesměs o dvou-třílůžkové pokoje.
Zajišťujete i zájezdovou dopravu, například do zahraničí ?
V převážné míře provozujeme příměstskou dopravu, a to zejména v oblasti Pražské integrované dopravy, ale kromě toho pro naše zákazníky zajišťujeme i zájezdy po ČR i v zahraničí.
Bydlím na vesnici blízko Mladé Boleslavi, ale nechce se mi dojíždět každý den za prací do Mělníka, budu moci parkovat s autobusem u nás v obci ?
Naopak, v řadě případů parkování v daných obcích preferujeme, protože tam začínají a končí naše linky. Vše však záleží na konkrétních podmínkách a vždy jsou určeny odstavná místa, většinou po dohodě s obcemi a městy.
Je možné si vybrat i konkrétní linku, kterou bych jezdil ?
Většinou se nejedná o zajišťování pouze jedné linky, jezdí se vesměs podle tzv. oběhů, ale naší snahou je samozřejmě vyjít vstříc všem zájemcům, a to i s ohledem na místo bydliště.
Bude se mi někdo po nástupu věnovat, abych poznal například trasu apod. ?
Všichni řidiči po nástupu absolvují adaptaci, kdy se jim věnují jednotliví pracovníci. Počínaje bezpečností provozu, zaškolením na dílně, zácvikem na trase apod. Tento proces může trvat i několik týdnů.
Chtěl bych k Vám nastoupit i s mým kamarádem, v inzerátu, který jsme slyšel v rádiu, byla zmínka o náborovém příspěvku, je to pravda ?
Všem novým řidičům nabízíme náborový příspěvek ve výši 25.000,-Kč, příspěvek na penzijní připojištění, úhradu očkování proti chřipce, vitamínové balíčky, zaměstnanecké jízdné a řadu dalších výhod. Kromě toho, pokud přivedete kamaráda, můžete dostat i další příspěvek ve výši 10.000,-Kč