
Přezletice; změna obslužnosti

Z důvodu uzavírky průtahu obcí Přezletice se mění obslužnost této obce dle přiloženého schématu

Benátky n.Jiz.; přemístění zastávky aut.st. + odklon Benátky n.Jiz. – Horky n.JIz.

Z důvodu uzavírek průtahu městem Benátky n.Jiz. pojedou spoje linky 667 do/z Horek n.Jiz. odklonem v trase aut.st. – Dražická – Dražice, závod
Zastávky Benátky n.Jiz.,Kbel a Benátky n.Jiz.,Dražice,Ovčín nebudou linkou 667 obsluhovány.
Zastávka Benátky n.Jiz.,aut.st. bude přemístěna do areálu truckcentra v ulici Boženy Němcové

!!! UZAVŘENÍ INFORMAČNÍ KANCELÁŘE NA AN STARÁ BOLESLAV !!!
Pro nemoc bude ve dnech 12. 2. – 14. 2., 20. 2. a 21. 2. 2025 UZAVŘENA IK na AN Stará Boleslav. Děkujeme za pochopení.
Prodej místenek na lince PID 400 Praha – Česká Lípa – Nový Bor – Varnsdorf – Rumburk
Vážení cestující, spustili jsme prodej místenek na linku PID 400 Praha,Střížkov – Česká Lípa – Nový Bor – Varnsdorf – Rumburk a to na spoje …
Jízdní řády od 1.12.2024
S platností od 1.12.2024 bude naše společnost zajišťovat dopravu v následujících oblastech.
- Brandýsko
- Mělnicko
- Líbeznicko
- Zdibsko
- Úvalsko
- mezikrajské linky č. 400 Praha – Mělník – Česká Lípa – Nový Bor – Varnsdorf – Rumburk a č. 413 Praha – Ledčice – Litoměřice
- MHD Praha na linkách 103, 110, 166, 171, 186, 257, 278 a 914
Aktuální jízdní řády naleznete na Jízdní řády podle linek | Pražská integrovaná doprava Pražská integrovaná doprava
Košátky; přemístění zastávky

Z důvodu rekonstrukce chodníku je zastávka Košátky přemístěna k železniční zastávce. Výjimkou je školní spoj z Kojovic do Byšic, který má přemístěnou zastávku „na kopci“.
Kloubový elektrobus na Mělníku !
Po dvou letech opět, tentokrát v kloubovém provedení. V úterý 22. října byl na mělnickém náměstí Míru představen elektrický kloubový autobus MAN Lion’s City 18 E. I když se opět jedná pouze o zkušební provoz, jeho prezentaci si nenechali tentokrát ujít nejen zástupci objednatelů, ale i představitelé Středočeského kraje, Mělníka i zástupci dalších měst a obcí na trase Mělník – Praha. Po úvodním představení autobusu se většina přítomných zúčastnila zkušební jízdy do Prahy a zpět. Do konce měsíce října bude autobus pendlovat právě mezi těmito městy, aby se ověřil jízdní dosah a vlastnosti. Kloubový autobus je poháněn elektromotory o maximálním výkonu 400 kW, jehož základem jsou opět jako v případě standardního autobusu lithium-iontové bateriové moduly s vysokou kapacitou 640 kWh. Sada 8 bateriových packů je umístěna na střeše. Součástí výbavy je i tepelné čerpadlo Autobus má kapacitu pro 41 sedících a 85 stojících cestujících a podle dostupných zdrojů firma MAN deklaruje dojezd vozidla cca 270-300 km.






